رستوران های مشهد
نوشته شده توسط : mary

 

 

رستوران احسان مشهد

این رستوران در تور مشهد لحظه آخری یکی از رستوران های قدیمی مشهد می باشد که از نظر کیفیت در حد مطلوب است . این رستوران دارای دو منوی ایرانی و فرنگی می باشد . غذاهای منوی ایرانی این رستوران از کیفیت خوبی برای گردشگران تور مشهد پاییز 94 برخوردار است . محیط این رستوران نیز در حد مطلوب می باشد و هنگام ورود ، مراجعه کنندگان با استقبال روبه رو می شوند . غذاهای رنگارنگ و محیط خوب این رستوران نظر بسیاری از ساکنان مشهد و همچنین گردشگران تور مشهد 94 را به خود جلب کرده است . 

رستوران احسان مشهد

قیمت غذاها کمی گران است و شامل میز اردو نیز می باشد که منوی این میز برای میهمانان تور مشهد پاییز 94 شامل : سالاد فصل ، سالاد ماکارونی در چند نوع ، ماست و خیار ، ماست موسیر ، زیتون ، خیارشور ، دو نوع سوپ ، دسر و انواع میوه است . مسافران تور مشهد می توانند برای صرف غذا به این رستوران مراجعه کنند و لحظاتی را در این مکان سپری کنند .


 

رستوران متسو مشهد

این رستوران در تور مشهد 94 که بخش کافی شاپ هم دارد در مجتمع آبادگران که یک مجموعه مسکونی تفریحی می باشد واقع شده است . رستوران متسو دارای فضای بسته ، آلاچیق و تخت می باشد که در میحیطی دنج آرام برای میهمانان تور مشهد پاییز 94 پیاده سازی شده است . محیط داخلی رستوران بسیار شیک و مدرن می باشد و دارای دید بسیار خوبی به شهر است . منوی این رستوران شامل : انواع پیتزا، پاستا، شنیتسل، استیک و سالاد های مختلف ویژه میهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد .

رستوران متسو مشهد

کیفیت خوراک های این رستوران خوب است و شما مسافران تور مشهد می توانید برای صرف غذا به این رستوران سری بزنید .


 

رستوران میچکا مشهد

در این رستوران در تور مشهد پاییز 94 انواع خوراک های کبابی و خورشتی سرو می شود . کیفیت غذاهای این رستوران و نیز قیمت آنها بسیار معمولی می باشد . سفارش غذا در سر میز انجام می شود ولی برای غذای خود باید کمی منتظر بمانید . این رستوران در محیطی آرام پذیرای مهمانان تور مشهد 94 می باشد .

 رستوران میچکا مشهد

 مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد, رستورانهای مشهد , بهترین رستورانهای مشهد , رستورانهای خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: